خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/26 - 16:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
راستینه:

استیضاح ترامپ نمایشی بود

عضو فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح ترامپ نمایش دموکرات ها و هم جمهوری خواهان برای پوشاندن افتضاح نظام سیاسی در کشورشان بود.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در باره تبرئه شدن مجدد ترامپ از استیضاح گفت: استیضاح ترامپ بازی طراحی شده اتاق های فکر ایالات متحده آمریکا است به هیچ عنوان موافق این تحلیل نیستم که دموکرات ها خواهان استیضاح جدی ترامپ بودند، چنین تحلیلی خطای استراتژیکی است چرا که بین جمهوری خواهان و دموکرات ها در ایالات متحده در سطح کلان سیاست ها اختلاف وجود ندارد.



نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دموکرات ها روی دیگر جمهوری خواهان هستند روی نرم جمهوری خواهان و همان دستکش مخملین سیاست های سلطه گران آمریکا است، جمهوری خواهان دقیقا سیاست هایشان ادامه سیاست های دموکرات ها است و فقط تاکتیک ها شان تفاوت می کند در مبنا به یک سیاست واحد معتقد هستند.



وی بیان کرد: آمریکا برای آنکه یک پیام روشنی به عرصه بین الملی برای اثبات نظام لیبرال دموکراسی خود بدهند شو و بازی سیاسی را طراحی می کند.



عضو فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استیضاح ترامپ نمایش دموکرات ها و جمهوری خواهان برای پوشاندن افتضاح نظام سیاسی در کشورشان بود.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سناتورهای آمریکایی طی رای گیری در جریان پنجمین روز بررسی دومین استیضاح رئیس جمهوری سابق این کشور او را از اتهامات تبرئه کردند. ترامپ با 43 رای منفی(بی گناه) و 57 رای مثبت(گناهکار) از استیضاح تبرئه شد زیرا میزان رای به دو سوم مورد نیاز برای حکم محکومیت او نرسید./



پایان پیام

  • کد خبر : 313933
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار